მესამე დღის რეფლექსია:
პირველ დღე; გავეცანით ძირითად მიზნებსა და ამოცანებს,ვისაუბრეთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებზე.შევქმენით ელექტრონული პორთფოლიო და მისი შემადგენელი კომპონენტები.დავგეგმეთ ინდივიდუალური საპროექტო წინადადებები.
მეორე დღე:გავეცანით პროექტის მოთხოვნებს,განვიხილეთ პროექტზე დაფუძნებული მიდგომები,პრობლემის გადაჭრის,გადაწყვეტილების მიღების,გამოძიების,დოკუმენტირების.გავეცანით პუბლიკაციის მომზადებას.
მესამე დღე:
დავიწყეთ მეორე მოდულის სწავლება-სასწავლო პროექტების დაგეგმვა,გავიგეთ თუ როგორ უნდა გავითვალისწინოთ სტანდარტები,შევიმუშავოთ ამოცანები.გავეცანით სასწავლო სტანდარტებისა და მიზნების რუკა,ჩამოვაყალიბეთ მიმართულების კითხვები.საინტერესოდ ვიმუშავეთ.
პირველ დღე; გავეცანით ძირითად მიზნებსა და ამოცანებს,ვისაუბრეთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებზე.შევქმენით ელექტრონული პორთფოლიო და მისი შემადგენელი კომპონენტები.დავგეგმეთ ინდივიდუალური საპროექტო წინადადებები.
მეორე დღე:გავეცანით პროექტის მოთხოვნებს,განვიხილეთ პროექტზე დაფუძნებული მიდგომები,პრობლემის გადაჭრის,გადაწყვეტილების მიღების,გამოძიების,დოკუმენტირების.გავეცანით პუბლიკაციის მომზადებას.
მესამე დღე:
დავიწყეთ მეორე მოდულის სწავლება-სასწავლო პროექტების დაგეგმვა,გავიგეთ თუ როგორ უნდა გავითვალისწინოთ სტანდარტები,შევიმუშავოთ ამოცანები.გავეცანით სასწავლო სტანდარტებისა და მიზნების რუკა,ჩამოვაყალიბეთ მიმართულების კითხვები.საინტერესოდ ვიმუშავეთ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий